stand up for yourself ,don´t let anyone hit you down.
Startsidan Blogg Fotoalbum Logga in
Ti On To Fr
April (2018)

Nattinlägg

Jag måste fråga en sak, vad är grejen med att hösten kommer på besök mitt i sommaren? Regna, blåst och kyla är inte det minsta uppskattat när det egentligen ska vara sol och badväder! Igår så var jag i alla fall och såg på Hoffmaestro i Helsingborg och dom var grymma på att få fart på publiken. Vädret lyckades hålla sig någorlunda i styr tills det typ vara 20 min kvar då började det ösa ned. Kom i säng blöt och frusen igår och är det verkligen meningen att man ska behöva TVÅ täcken och ändå ligga och skaka som en liten hund när det är den 29 Juli? Nej ge mig tillbaka mitt sommarväder!Jaja nog klagat för idag, imorgon blir det att åka till ikea och kolla på möbler till lägenheten!

31 Juli 2010  | Länk | Viccis | 0 kommentar
Helsingborgsfestivalen

Idag ska jag iväg på 18-års kalas för alex kusin fyller år. Efter det ska vi in till Helsingborg och kolla på hoffmaestro som spelar på Helsingborgsfestivalen. Hoppas bara inte det regnar för mkt, såg nyss på smhi att solen bestämt inte hade tänkt kika fram idag. Nu ska jag hoppa in i duschen puss!

Bilder ifrån igår när jag följde alex till tåget när han skulle jobba:

Min pojkvän är lantis och ja, jag skäms!<3

29 Juli 2010  | Länk | Viccis | 0 kommentar
28 Juli

Dålig uppdatering härifrån skåne, jag vet. Men det beror väl mest på att jag inte hittar på så mycket. Blir mest att man ligger och slappar i solen eller inne om det är dåligt, har alltså inte så mycket interessant att berätta. I helgen var vi inne i Helsingborg och shoppade, blev ett par skor på rean som jag är mycket nöjd över! Efter det åkte vi ned till hamnen och hälsade på min brorsa som var där för han skulle ut och segla på ett stort seglingsfartyg som låg där. Vi fick gå ned i det under däck och det såg jätte mysigt ut, fast jag skulle nog få panik av att vara där nere för länge haha. Kanske lägger upp en bild på skorna senare, om jag orkar! Hihi jag är lat.

Pga brist på fotograferande använder jag lite konstnärliga bilder som min pojkvän tog igår när han var uttråkad!

28 Juli 2010  | Länk | Viccis | 0 kommentar
22 juli

Sitter i skåne och har ångest för hur snabbt tiden går. Mer än hälften av sommaren har redan gått och om bara några veckor åker jag tillbaka till kiruna igen. Jag vet inte om jag är redo att börja trean än, reda att börja ta ansvar igen. Fast samtidigt är jag så sjukt jävla redo att börja sista året och veta att varje dag är en dag mindre till studenten! Kan riktigt se mig, ida, alva och mumin på det där flaket med snygga klänningar och studentmössor, det som vi längtar så mycket efter och som vi förtjänat så sjukt mycket! Jag minns alla kalla och mörka vinterdagar i tvåan då det enda vi satt och sa var hur otroligt extremt härligt det vore att ta studenten! Och om bara några veckor så börjar faktiskt nedräkningen, även om den känns lång borta så är den egentligen så himla nära nu och tiden kommer gå så fort! Jaja nu ska jag sluta tänka för det blir man knäpp av. Istället ska jag njuta av sommarlovet för än är det faktiskt inte slut :D

Här är lite bilder ifrån skåne:

Trötting efter jobbet, bara jag som tycker hans ringaren i notre dame lakan är väldigt manligt? Ior gör ju inte saken sämre heller :)

Lekte lite med monsterhunden

Hon är rätt söt egentligen =)

Lärde mig lite nya skånska traditioner

22 Juli 2010  | Länk | Viccis | 2 kommentarer
Hemma efter några underbara dagar i England

Kom hem ifrån England klockan 4 imorse och nu är jag trött,trött,trött! Jag har haft det jätte bra faktiskt, och vi har hunnit med mycket på bara några dagar. Igår spenderade jag hela dagen i london innan vi åkte till planet. Jag måste säga att london är en fin stad med gosh vad med folk där är. Det är jobbigt när man måste boxas fram på gatorna. Menmen man är ju inte där varje dag så dom få man väl är det så är det helt klart värt att boxas!:D Redan imorgon så bär det av med nästa resa, denna gång tillbaka till skåne där jag lär blir någon vecka eller två.

Här nedan är lite bilder som beskriver min resa i korta drag:) Ett stort tack till brorsan som åkte runt och visade alla häftiga saker för oss!

Jag skrämde ett lejon

Badade på rena rama calefornia beach med surfare, lifeguards och kanonvågor! Helhäftigt:D

Kollade in på ett gammalt slott, mycket fint och häftigt

Var uppe på några engelska kullar, utsikten går inte att beskriva och absolut inte fånga på bild.

Var och hälsade på drottningen i hennes slott. Lekte lite megaturist.

Hängde lite med hennes vakter

Åkte london eye och var höjdrädd!

Tittade på tower bridge som var helhäftig faktiskt

18 Juli 2010  | Länk | Viccis | 1 kommentar
England baby, here we come again

Igår åkte jag hem ifrån skåne och resan blev lite mer äventyrlig än vad jag hade räknat mig. Pga åska så gick inte tåget jag skulle med så det blev att sätta sig på en skumpig buss istället. Resan tog cirka 8 timmar och när jag kom fram till centralen gick där inga tåg eller bussar så det blev att åka taxi hem. Jag somnade runt 5 imorse. Och inte för att det är äventyrligt nog så ska jag redan imorgon bege mig till England i några dagar för att hälsa på min brorsa. Biljetten bokades för bara några timmar sedan, snacka om sista minuten!

Ni får ha det så bra så hörs vi när jag kommit på nästa galna idé!

Förhoppningsvis blir det lite varmare så man kan bada på den här stranden som förmodligen är full av surfare och badvakter och annat smått och gott såhär års! Hehe

12 Juli 2010  | Länk | Viccis | 2 kommentarer
En Dag i Helsingborg

Idag har jag och alex spenderat dagen med en härlig långpromenad längs Helsingborgs strandpromenad. Det är en mycket vacker stad måste jag säga och när vi gick där längs hamnen drömde vi oss bort till strandlägenheterna och alla lyxbåtar som låg där. En dag kanske de drömmarna blir verklighet?Ja det får vi allt se. Nu ska jag titta Gossip Girl gonatt!

7 Juli 2010  | Länk | Viccis | 2 kommentarer
I Skåne

Hejsan! Befinner mig just nu i skåne och sommarvärmen är underbar måste jag säga! Tänk om det vore sommar året om, tänk om man bodde i ett varmt land! Och detta ska komma ifrån den knasiga bruden som med egen vilja flyttar till sveriges kallaste del, nämligen norrland. Jävla dumhuvud säger jag bara. Idag har jag varit på stranden och badat och solat. Härligt att bli lite brun så man slipper se ut som en blekfis som min pojkvän.*Fnissfniss*

3 Juli 2010  | Länk | Viccis | 3 kommentarer

hittabutik.se - 12.000 webbutiker! | ehandelstips.se - allt om ehandel
(c) 2011, nogg.se & Victoria Windén                                             Skaffa en gratis hemsida