|
|
|
|
|
Må
|
Ti
|
On
|
To
|
Fr
|
Lö
|
Sö
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |
Juni (2026) |
|
|
|
| (4) |
|
| (21) |
|
| (22) |
|
| (43) |
|
| (53) |
|
| (55) |
|
| (52) |
|
| (35) |
|
| (5) |
|
|
| (8) |
|
| (12) |
|
| (12) |
|
| (14) |
|
| (13) |
|
| (7) |
|
| (9) |
|
| (20) |
|
| (4) |
|
| (40) |
|
| (4) |
|
| (15) |
|
| (2) |
|
| (6) |
|
| (124) |
|
|
|
|
|
|
| Inlägg: 290 |
| Kommentarer: 50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Prov kap 1, 2 + 3 Social Omsorg
Idag har jag äntligen kommit iväg och skrivit prov på kap 1, 2 och 3 i Social omsorg. Allt om fattigvården i Svrige fram till 1900-talet och en hel del annat med. Helt galet tråkiga kapitel! Men det är jätteskönt att ha det gjort och nu är det bara att fortsätta... och INTE skjuta upp proven hela tiden, vilket jag är proffs på. Hur fan ska man kunna hinna med när man är såhär seg? Typiskt mej. Jag måste ta mej i nackskinnet och SKÄRPA MEJ!
|
|
18 Mars 2008
| Plugget
| 0 kommentar
|
|
|
 |
|