Det blev en kort föreläsning för mej. Magen blev heltokig efter en halvtimme så det var bara att ge upp. Jag fick iallafall dom uppgifter som ska göras och den info jag behövde tycker jag. Muntlig redovisning, inlämningsuppgifter och en annan uppgift. INGA PROV ALLTSÅ! Sköööööönt! Då kanske jag har en chans att komma igen. Nu gäller det att ta vara på förmiddagen och läsa så mycket jag orkar.
Fick förresten G på kap 1-3 och VG på kap 4-5. =) KLARADE DET!