|
|
|
|
|
Må
|
Ti
|
On
|
To
|
Fr
|
Lö
|
Sö
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |
Juni (2026) |
|
|
|
| (4) |
|
| (21) |
|
| (22) |
|
| (43) |
|
| (53) |
|
| (55) |
|
| (52) |
|
| (35) |
|
| (5) |
|
|
| (8) |
|
| (12) |
|
| (12) |
|
| (14) |
|
| (13) |
|
| (7) |
|
| (9) |
|
| (20) |
|
| (4) |
|
| (40) |
|
| (4) |
|
| (15) |
|
| (2) |
|
| (6) |
|
| (124) |
|
|
|
|
|
|
| Inlägg: 290 |
| Kommentarer: 50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Sista-minuten rapport
Nu har jag skickat in inlämningsuppgifterna till Etik och Livsfrågor till Britt-Sophie, och anmälan om att läsa den valbara kursen Rehabilitering/Habilitering 100p på höstterminen till Marita. Imorrn är det prov, och sen har jag "bara" uppgifterna i Vårdpedagogik och Människan Socialt och Kulturellt kvar att maila in till Ingalill. Fredag är sista dagen på terminen. Sen är det "sommarlov".
|
|
28 Maj 2008
| Plugget
| 0 kommentar
|
|
|
 |
|