|
|
|
|
|
Må
|
Ti
|
On
|
To
|
Fr
|
Lö
|
Sö
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |
Juni (2026) |
|
|
|
| (4) |
|
| (21) |
|
| (22) |
|
| (43) |
|
| (53) |
|
| (55) |
|
| (52) |
|
| (35) |
|
| (5) |
|
|
| (8) |
|
| (12) |
|
| (12) |
|
| (14) |
|
| (13) |
|
| (7) |
|
| (9) |
|
| (20) |
|
| (4) |
|
| (40) |
|
| (4) |
|
| (15) |
|
| (2) |
|
| (6) |
|
| (124) |
|
|
|
|
|
|
| Inlägg: 290 |
| Kommentarer: 50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
SOMMARLOV
Idag var sista dagen på terminen. Jag är inte klar, men resten ska fixas till hösten. Det är faktiskt inte så väldigt mycket, men rester är rester. Jag fick iallafall ett mail från Britt-Sophie idag, med en massa beröm och positiv kritik. Det kändes jättebra, som en bra sista grej på terminen. =) Nu är det SOMMARLOV som gäller för mig. Det sista i mitt liv. ALLRA sista.
|
|
30 Maj 2008
| Plugget
| 0 kommentar
|
|
|
 |
|