Hejsan På Er !!!!
Startsidan Blogg Fotoalbum Gästbok
Debatt Topplistor Om mig Logga in
Debatt > 50+ Moderator | Sök | Nytt inlägg
Inlägg Skribent
Hva om noe går galt etter to år?
Hvordan fungerer garantien hvis pakningen plutselig ryker etter et par år?
1 Juni

daser
(Gäst)
ang: Hva om noe går galt etter to år?
Det vil som regel avhenge av garantivilkårene fra leverandøren og årsaken til at pakningen har sviktet. Hvis pakningen på dine Trevinduer ryker etter et par år på grunn av en produksjonsfeil eller materialsvikt, vil dette ofte være dekket av garantien. Dersom skaden skyldes feil bruk, manglende vedlikehold eller ytre påvirkninger, kan situasjonen være annerledes. Jeg ville tatt vare på all dokumentasjon fra kjøpet og kontaktet leverandøren så snart problemet oppdages. Ta gjerne bilder og beskriv feilen grundig, da det som regel gjør reklamasjonsprosessen både enklere og raskere.
1 Juni

ortegor
(Gäst)
ang: Hva om noe går galt etter to år?
Det høres riktig ut. Garantidekning avhenger ofte av årsaken til feilen og vilkårene som fulgte med kjøpet. God dokumentasjon, bilder og rask kontakt med leverandøren er viktig. Dersom problemet skyldes produksjonsfeil eller materialsvikt, er sjansen vanligvis større for at reklamasjonen blir godkjent uten komplikasjoner.
3 Juni

samber
(Gäst)

hittabutik.se - 13.000 webbutiker! | ehandelstips.se - allt om ehandel
(c) 2011, nogg.se &                                               Skaffa en gratis hemsida